Strategisch Inkoopadviseur Gemeente Putten

Vervuld

Strategisch Inkoopadviseur Gemeente Putten

Gemeente Putten biedt jou een uitdagende rol, waarin je strategisch adviseert, samenwerkt met collega’s op alle niveaus en bijdraagt aan maatschappelijk verantwoord inkopen. Wil jij met jouw expertise impact maken in een groene en ambitieuze gemeente? Word dan dé verantwoordelijke voor de inkoop voor de gehele Gemeente Putten.
Verantwoordelijkheden
  • Regie voeren;
  • Advies geven;
  • Optimaliseren en professionaliseren;
  • Kansen signaleren.
  • Skills/ervaring
  • HBO/WO werk- en denkniveau;
  • Minimaal 3 jaar ervaring;
  • Kennis van Europese en lokale aanbestedingen;
  • Een aanpakkersmentaliteit.
  • Over Gemeente Putten
    Putten is een gemeente met de perfecte schaalgrootte: groot genoeg voor complexe projecten en regionale samenwerkingen en compact genoeg voor korte lijnen en directe invloed. Je werkt samen met ruim 200 collega’s in een professionele, maar informele organisatie, waar enthousiasme en samenwerking centraal staan. “Onze kernwaarden – Gastvrijheid, Moed, Ontvankelijkheid en Plezier – zie je terug in alles wat we doen”. Met bijna 25.000 inwoners is Putten een groen, gastvrij en ondernemend dorp op de Veluwe. Als organisatie werken ze samen met inwoners, bedrijven en instanties onder het motto “Partners in Putten”. Bij deze organisatie werk je in een inspirerende omgeving, waar je het verschil kunt maken, professioneel én persoonlijk.

    Functieprofiel

    Als Strategisch Inkoopadviseur ben jij hét aanspreekpunt voor alles wat met inkoop te maken heeft. Jij coördineert en begeleidt inkoop- en aanbestedingstrajecten van A tot Z.

    Voor de komende periode staan er interessante projecten op de planning. Hierbij kun je denken aan de keuze en aanschaf van verschillende IT-systemen, maar ook de realisatie van een sporthal en de vernieuwing van de installaties in de raadzaal.

    Met jouw werk heb je directe invloed op de manier waarop de Gemeente Putten haar middelen inzet, met oog voor kwaliteit, budget en maatschappelijke verantwoordelijkheid. Jij bent hierbij in contact met alle stakeholders en werkt samen met andere gemeenten om het beste resultaat op inkoop te bereiken.

    Wat kun je verwachten?
    •Regie voeren over inkooptrajecten: van marktverkenning tot contractbeheer;
    •Advies geven aan collega’s over strategische en tactische inkoopvraagstukken;
    •De inkoopfunctie verder optimaliseren en professionaliseren;
    •Kansen signaleren rondom innovatie, duurzaamheid en maatschappelijke impact;
    •Nauw samenwerken met managers, collega’s en externe partijen, waarbij jouw strategisch inzicht en verbindende aanpak het verschil maakt.

    Functie-eisen

    •HBO/WO werk- en denkniveau, bij voorkeur met een diploma in inkoopmanagement (zoals NEVI);
    •Minimaal 3 jaar ervaring in een inkooprol, bij voorkeur in een publieke omgeving;
    •Kennis van Europese en lokale aanbestedingen, inclusief de juridische en budgettaire aspecten;
    •Een aanpakkersmentaliteit: jij bent vastberaden, strategisch sterk en weet mensen met elkaar te verbinden;
    •Het vermogen om soepel te schakelen tussen strategisch denken en praktisch handelen, ook in een politiek-bestuurlijke omgeving.

    Arbeidsvoorwaarden

    •Direct in dienst bij Gemeente Putten voor 32-36 uur per week;
    •Een aantrekkelijk salaris volgens schaal 11 van de cao Gemeenten: tussen € 4.264 en € 6.072 bruto per maand (afhankelijk van ervaring);
    •Een individueel keuzebudget (IKB) van 17,05% van je brutosalaris, waarmee je keuzes kunt maken die passen bij jouw persoonlijke situatie;
    •Flexibele werkmogelijkheden, waaronder goede thuiswerkfaciliteiten (zoals een laptop en telefoon);
    •Professionele ontwikkeling: Ruimte en ondersteuning om jezelf verder te ontwikkelen, zowel persoonlijk als in je vakgebied;
    •Een collegiale werksfeer waarin betrokkenheid, korte lijnen en professionele samenwerking centraal staan.

    Vragen over de vacature

    Neem contact op met Frans
    Cooster Executive Search

    Vragen over de vacature

    Neem contact op met Frans
    Geschikt voor elke zakelijke setting

    Zet je ambities om in actie

    Ontdek altijd boeiende kansen in hoger management en directie binnen het MKB en private equity. Of je nu een Finance Manager, Operationeel Manager of een Commercieel Directeur bent, wij hebben de positie die past bij jouw ervaring en ambities.
    General Manager
    Ampco Metal is op zoek naar een General Manager die eindverantwoordelijk wordt van het Europese distributiecentrum in Woerden. Een unieke rol voor bijvoorbeeld een manager met een achtergrond in logistiek die op zoek is naar een volgende stap richting algemeen management. Als General Manager ben je namelijk verantwoordelijk voor de gehele bedrijfsvoering van het bedrijf. Dit betekent dat je naast logistiek ook de overige afdelingen inkoop, (HR) administratie en kwaliteit aanstuurt.
    Strategisch Inkoopadviseur Gemeente Putten
    Gemeente Putten biedt jou een uitdagende rol, waarin je strategisch adviseert, samenwerkt met collega’s op alle niveaus en bijdraagt aan maatschappelijk verantwoord inkopen. Wil jij met jouw expertise impact maken in een groene en ambitieuze gemeente? Word dan dé verantwoordelijke voor de inkoop voor de gehele Gemeente Putten.
    Vervuld
    Vacature voor supply chain manager bij ROM BV
    Supply Chain Manager Barneveld
    De Supply Chain Manager bij ROM wordt gezien als een onmisbare schakel in het bedrijf. Als het vanuit jouw afdelingen misgaat heeft namelijk het hele bedrijf daar last van. Jouw eerste en belangrijkste taak is om de processen tussen inkoop, magazijn en engineering structureel te stroomlijnen.
    Vacature voor marketing coördinator bij Bakker Bedrijfswagens
    Marketing Coördinator
    Krijg de kans om als Marketing Coördinator al jouw creatieve ideeën om te zetten in daadwerkelijke acties!

    Denk jij dat je de Bakker Academy meer onder de aandacht moet brengen bij scholen? Voel je vrij! Uiteraard kan je niet van alle markten thuis zijn, dus is het logisch dat je bepaalde expertise, zoals bijvoorbeeld een cameraman of grafisch vormgever, bij een externe partij inhuurt.

    Bakker Bedrijfswagens loopt altijd een stukje voor op de markt. Ze denken anders dan andere bedrijven in deze branche. Een mooi voorbeeld is de unieke Bakker Academy, waarbij het bedrijf als enige dealer in Europa, zelf een MBO4 diploma mag uitgeven aan medewerkers die bij de Bakker Academy een opleiding volgen om zichzelf te ontwikkelen naar een gewenste functie.

    Kortom: er gebeuren al heel veel mooie dingen. Wij zijn nu op zoek naar iemand die de verbinding kan maken met bijvoorbeeld de afdelingen HR en Sales. Met jouw goede ideeën geef je dit verder vorm.